artykuły sponsorowane w pozycjonowaniu stron internetowych Artykuły sponsorowane

Rola artykułów sponsorowanych w pozycjonowaniu

Artykuły sponsorowane są pisane z myślą o zaprezentowaniu w pozytywnych świetle jakiegoś określonego produktu lub usługi. Wysoką wagę przykłada się do wartości merytorycznej artykułów, co jest premiowane przez Google. Tak więc treści powinny być użyteczne, przyjazne odbiorcy, przy czym subtelnie sugerujące skorzystanie z opisywanego zagadnienia. (więcej…)

jak napisać dobry artykuł sponsorowany Artykuły sponsorowane

Jak napisać dobry artykuł sponsorowany?

Ze względu na to, że w obecnych czasach, reklamy spotykamy właściwie wszędzie, coraz rzadziej je czytamy. Nic dziwnego, bowiem natłok niechcianych informacji z pewnością jest irytujący. Aby w skuteczny sposób przedstawić poszczególne informacje o marce, ciekawym rozwiązaniem wydaje się być artykuł sponsorowany. Czym on jest? W jaki sposób powinien być zbudowany? Jak napisać skuteczny artykuł sponsorowany? Jakimi zasadami powinna kierować się osoba, która tworzy artykuły sponsorowane? Odpowiedzi na te pytania znajdują się w tym artykule. Czym jest artykuł sponsorowany? Artykuł sponsorowany to jeden z wielu sposobów reklamowania, który w ostatnich czasach zyskuje coraz większą popularność. Jest to bardzo skuteczna metoda,...

analiza statystyk serwisów - gdzie publikować artykuły sponsorowane Artykuły sponsorowane

Gdzie publikować artykuły sponsorowane, by były one skuteczne?

W obecnych czasach, szukamy wielu sposobów na promocję firmy czy innej prowadzonej działalności. Artykuł sponsorowany jest jedną z tych metod, które oprócz promocji, mogą także zbudować pozytywny wizerunek marki, a także ułatwią dotarcie do potencjalnych klientów. Zwykle artykuł sponsorowany bywa jedną z form reklamy. Jednak by był on skuteczny, musi być odpowiednio przygotowany, a także opublikowany w odpowiednim miejscu. Gdzie więc publikować artykuły sponsorowane? Czym jest artykuł sponsorowany? Musimy tu odwołać się do Prawa Prasowego. Według niego artykuł sponsorowany to materiał płatny i powinien być on w ten sposób oznaczony. Mimo wszystko treść takiego artykułu powinna być możliwie najbardziej obiektywna...